1. POLITICĂ DE ANULARE
Clientul poate solicita modificarea sau anularea comenzii/consultatiei deja plasate, telefonic sau prin e-mail, in aceeasi zi in care a fost plasata comanda si doar daca Prestatorul confirma faptul ca nu a fost expediată comanda sau consultatia nu a fost confirmata deja de Client.
2. BUNURI EXCEPTATE DE LA RETUR
Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in comanda), deci nu exista ca produse fizice care sa fie livrate clientului.
Produsele digitale (ebooks, cursuri/servicii online) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.
Este obligatia si responsabilitatea Clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile public disponibile pe site si sa se asigure ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze, inainte de a realiza achizitia.
In masura in care clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care Prestatorul s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Link-urile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise , iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca Prestatorul si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
In situatia in care Clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul sau si aceasta incompatibilitate este specificata in mod
public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat Clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.