1. MODALITĂȚI DE PLATĂ A COMENZILOR
Toate preturile produselor și serviciilor prezentate pe Site, indiferent de specificul acestora si nu includ TVA.
Utilizatorul/Clientul poate opta pentru una dintre urmatoarele metode de plata a produselor si/sau serviciilor comandate:
a) plata online cu cardul, in conditii de siguranta deplina, in momentul formularii comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro), fara perceperea unui comision suplimentar pentru Consumator, cu exceptia platilor efectuate in alta moneda decat cea nationala (RON), caz in care se va percepe o taxa aferenta schimbului valutar, conform politicii bancii emitente a cardului. In acest caz, Tranzactiile se realizeaza prin intermediul sistemelor informatice ale procesatorului online in conditii de maxima securitate;
b) prin ordin de plata/ depunere in cont.
In momentul selectarii optiunii de plata online cu cardul, Utilizatorul/Clientul este redirectionat pe pagina de plata a procesatorului online de plati. Nicio informatie legata de cardul Utilizatorului/Clientului nu va fi stocata pe serverele noastre. Utilizatorul/Clientul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a acestuia.
Plata pentru cartile digitale și/sau a serviciilor online oferite prin intermediul Site-ului se face exclusiv online (prin card bacar/ordin de plată.
2. LIVRAREA COMENZILOR
Prestatorul, se obliga sa expedieze produsele comandate de catre Utilizator/Client, prin urmatoarele modalitati:
a) livrare electronica – in cazul cartilor in format digital și a serviciilor online oferite prin intermediul Site-ului.
Pretul de livrare este afisat la momentul finalizarii Comenzii. Pentru produsele electronice, livrarea consta in primirea unei notificari pe adresa de e-mail furnizată de Utilizator/Client cu link-ul unde se poate accesa/descarca produsul, impreuna cu datele de logare pe platforma (user si parola) si informatiile aditionale necesare accesarii/descarcarii acestuia. Notificarea se primeste pe e-mail în termen de maxim 24 ore dupa inregistrarea platii comenzii.
In perioadele aglomerate (de Craciun, de Mos Nicolae, de Pasti, de 1 iunie etc.) pot aparea intarzieri in livrarea produselor fata de termenul estimativ comunicat initial.
Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru livrarea eronata a unei comenzi sau a unei parti din aceasta in cazul in care astfel de evenimente sunt generate de culpa Utilizatorului/Clientului prin furnizarea unei adrese de e-mail eronate sau de cazuri fortuite sau situatii de forta majora.
In cazul constatarii oricaror neconformitati, va rugam sa ne contactati la număarul de telefon/adresa de email disponibile in sectiunea Contact.